Logging you in, please wait...

You are logged in

Log in to your account

Venue rating

4.1

77 reviews

  • Ambience
  • Cleanliness
  • Staff
  • Value

Venue has no reviews yet

Be the first to write a review
Hush Hair and Beauty Clinic
Hush Hair and Beauty Clinic
96 Fulham Palace Road,
London, W6 9PL
United Kingdom

Hair Salon

Hush Hair and Beauty Clinic
96 Fulham Palace Road,
London, W6 9PL
United Kingdom
  • Accepts online bookings

    Online bookings let you pick date/time for your visit.

  • eVouchers not accepted

    If you purchase an eVoucher you will need to book with the venue directly.

  • Accepts Wahanda gift vouchers

    Our old Wahanda Gift Vouchers can still be redeemed at over 3,000 locations. Use them to pay as you would with cash. Please note, the Wahanda Gift Voucher's successor – the Wahanda Gift Card – can only be used for online purchases.

Hush Hair and Beauty Clinic part of Hush Clinic   Last minute & off-peak
This venue offers discounts on off-peak appointments and last minute bookings.

A few seconds ago

Comments

Reviews are written by customers after their visit.

4.1

Chain rating

Based on 77 reviews

5 stars 33
4 stars 31
3 stars 8
2 stars 2
1 star 3
  • Ambience
  • Cleanliness
  • Staff
  • Value
  • Body
  • Heat Treatments (1)
  • Face
  • Beauty Treatments (1)
  • Chemical Skin Peel (1)
  • Eyebrow and Eyelash Treatments (4)
  • Facials (5)
  • Microdermabrasion (1)
  • Hair
  • Blow Dry (2)
  • Brazilian Blow Dry Keratin Treatment (1)
  • Hair Colouring and Highlights Treatments (12)
  • Hair Conditioning and Scalp Treatments (3)
  • Hair Consulting (1)
  • Haircuts and Hairdressing (38)
  • Hair removal
  • Brazilian Waxing (3)
  • Hollywood Waxing (5)
  • Male Waxing (1)
  • Waxing (17)
  • Massage
  • Swedish Massage (2)
  • Therapeutic Massage (2)
  • Nails
  • Gel Nails (5)
  • Manicure (6)
  • Pedicure (4)
Show more
Have you been here? Write a review
Verified review Visited November 2014
Posted 3 months ago
I had a Eyebrow and Eyelash Treatments and have awarded it 5 stars.

Comment

Be the first to comment on this review

Verified review Visited November 2014
Posted 3 months ago
the lady I had was so nice, friendly and welcoming. Did exactly what I asked happy with the cut and overall experience!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited November 2014
Posted 3 months ago
Really nice salon, efficient and good service, The hairdresser was very professional and understood completely what I wanted. Will definitely be going back!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited November 2014
Posted 3 months ago
Good haircut ...... Made it worth it with the off peak discount and Wahanda Discount .. The hairdresser was very attentive and

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited October 2014
Posted 4 months ago
Great ambience and friendly and efficient service. Was pleasantly surprised. Went here for a haircut. Will definately go back again. one of the few places that have a loyalty card scheme

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited October 2014
Posted 4 months ago
I booked in for a dry cut for long hair, it was £12.50 with the voucher. I wanted a dry cut as I'm very busy just wanted a quick trim to tidy up my split end. And this is probably one of the best hairdressing experience I had, the lovely friendly lady was quick and efficient, didn't cut too much off as I want to keep the length, the service was professional and spot on. On top of that I enjoyed a nice coffee. Thank you would definitely return!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
The Italian lady who cut my hair was fabulous! She did a great job even though I only needed a trim. I definitely recommend.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
Had a little bit of trouble finding the place. And although I was early, the staff was very accommodating and proceeded with the treatment and the haircut straight away. The stylist was no nonsense too and his suggestions turned out better than expected! I think I have found my new local hair cutters!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
I had a 1/2 Hour Neck & Shoulder Massage and have awarded it 4 stars.

Comment

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
Very good haircut, good advice and knew what to do with bushy, curly hair which not every hairdresser does. Only criticism is they are a small outfit so no receptionist which meant that when interested prospective customers came in the hairdresser stopped cutting my hair to deal with them. But on plus side I arrived very early for my appointment and they got on with my haircut straight away. Will definitely go back.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
The venue was nice and easy to find. The hairdresser was really nice, she welcomed me in and washed my hair and put in the conditioning treatment. My haircut was good, she asked me what I wanted and cut it to how I liked it but I did feel like it was slightly rushed. After the cut she recommended a L'oreal treatment conditioner which was part of the package. All in all, it was an ok experience but it could have been better.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
I had a Haircuts and Hairdressing on Medium Hair and have awarded it 5 stars.

Comment

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
Had my unruly eyebrows dyed and waxed at this salon, and am now looking much neater.
The salon rooms were downstairs from the salon, and were very clean, I arrived on time and was seen straight away, very professional. Am amazed at the treatment time too, only took 20 minutes . Overall, am very happy

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited September 2014
Posted 5 months ago
Good visit. Nice staff and salon looks ok. I had a cut and wash for long hair, was ok but booked for 45 mins and was done after 25. All in all ok, nothing special, but good value for what you get (paid 12 pound)

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited August 2014
Posted 5 months ago
Nice friendly people here, my daughter came out smiling after her hair cut. Will definitely go again. We were unable to come to the first appointment, and gave short notice too, but they were fine and able to book us back in when it suited us.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited August 2014
Posted 5 months ago
The treatment it self was just ok, I had higher expectations based on my past miscrodembrasions. Also it lasted 20 minutes less than what it was meant to be.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Verified review Visited July 2014
Posted 6 months ago
I had a negative experience at Hush. The waxing was patchy and not completed properly and when I asked for a refund I was offered money off further expensive treatments instead, or to return to the salon for them to go over the bits they'd missed. Neither of which I wanted at a salon where they did a poor job in the first place. Worst wax I've ever had. And the prices are quite high!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Comments

6 months ago
Hi Ms Alison, We regret that you felt this way, as previously discussed via email, we did offer you a revisit to put this right. But you clearly mentioned in your email that request was not for you as you did not consider the treatment as been uncompleted. However you were making a request for your friend who happened to book a service and was expecting something else. We also offered your partner a free waxing worth £75 on his next visit as a good will gesture which you declined. As previously discussed we can not deal with refunds here and that should you have any request it must be taken up with Wahanda as the payment has been made to them directly.
I can see from your previous experiences that you may be very hard to please but nevertheless we will still be happy to have back here to correct what may have gone wrong"

Report as inappropriate

Verified review Visited July 2014
Posted 6 months ago
Nice & clean with plenty of space (a lot of places are cramped & dark). Seemed almost clinical, which I like. Wax was done quickly & expertly. The only small complaint is that a tiny patch of hair was missed which I didn't notice until I was home.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Comments

6 months ago
Hi We thank you for your Feed Back and regret about "the tiny patch of hair missed" Please accept our apologies and let us invite you back in to correct this. Otherwise Please mention your name on your next booking and will be glad to give a little discount for the inconvenience.

Report as inappropriate

Verified review Visited July 2014
Posted 7 months ago
Great stylist who helped me choose a style that really suits me when I was unsure what I wanted done. Very helpful. A happy customer

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Comments

6 months ago
Thank you for your kind feedback. We are very glad that you are happy and would hope to see you again and reward you with the same 5 star service!

Report as inappropriate

Verified review Visited July 2014
Posted 6 months ago
The lady was pleasant enough. The shellac manicure was really terrible. There was a bulb missing from the machine. She had to re-do two of my nails twice. She did such a poor job of the shellac that she glued my nail and skin together. In the end I had to leave- my nails looked pretty bad- they lasted for a few days. The shellac peeled back where it hadn't been done properly. Unfortunately, a very bad shellac.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Comments

6 months ago
Hi Amy, We are sorry to hear about your Shellac Experience, such a shame you didn't let us know of this sooner. Please accept our apologies and contact us as soon a possible so we could make it up to you.
In the mean time I shall investigate this matter but also to ensure that every client has a 5 Star experience.
The Manager
hushclinic@gmail.com

Report as inappropriate